Zimní škola v přírodě - informace den po dni

21.01.2020, 07:41, ZŠ

ZIMNÍ ŠKOLA V PŘÍRODĚ - 20.1. - 24.1.2020 - informace den po dni

1. DEN

Cesta nám rychle utekla a u Lumky nás čekala lehce zasněžená sjezdovka. Na spuštění lanovky to sice nestačilo, ale nás to neodradilo. Po dobrém obědě (kuře na paprice + těstoviny) jsme vybalili lyžařskou výzbroj a vyrazili na svah. Kvalitně jsme zasportovali, jelikož jsme nejen sjížděli dolů, ale stoupali i nahoru.
Po večerní přednášce o bezpečnosti lyžování a správném oblékání se na svah jsme spokojeně usnuli. Necháme si zdát o tom, co nás čeká zítra.

2. DEN

Ráno jsme se probudili do slunného mrazivého dne. Po vydatné snídani jsme oblékli lyžařskou výstroj, pobrali výzbroj a plni energie se vydali k již čekajícímu autobusu. Ten nás odvezl do nedalekého střediska Rejdice, které nabízelo dostatek sněhu k zahájení našeho lyžování. Zároveň část začátečníků začala své první lyžařské krůčky na kopci za penzionem, kde přes noc napadlo několik centimetrů technického sněhu. Plni nových zážitků, informací a dovedností jsme se všichni ve zdraví setkali zpět v penzionu, kde nás čekala večeře, která byla odměnou po náročném dni. Po následné večerní hygieně jsme zhlédli pohádku a utíkali na kutě. Již teď se těšíme na zítřek.

3.DEN

Jsme v polovině našeho pobytu, který si užíváme na plné pecky. Dnes jsme odjeli na sjezdovku do Rejdic v plném počtu. 1. a 2. družstvo bravurně sjíždělo sjezdovku a 3. družstvo se velice rychle naučilo základní lyžařské dovednosti. Nejvíce nás potrápila jízda v pluhu a následné zastavení. Někteří z nás se ocitli několikrát na zemi, ale vydrželi jsme a po dokonalém procvičení jsme trénovali obloučky. Když jsme se to konečně naučili, nepříznivé počasí nás donutilo vrátit se do našeho penzionu.